11. syyskuuta 2014

SILENCE IN HERE

Tosiaan, kuten moni onkin jo varmaan huomannut, oon elänyt täälä blogin puolella aikamoista hiljaiseloa viimeíset kolme viikkoa.. Tiedän, että se on aika kauheeta ja itteenikin harmittaa, mutta kun mulla ei oo yksinkertasesti ollu aikaa ottaa minkäännäkösiä kuvia eikä muutenkaan istua koneella kaiken koulujuttujen ohella... :-/ en kuvitellut että tää koulu veis näin paljon aikaa mun vapaa-ajastakin, niin en edes ole aikaisemmin kerennyt tulla tätä kertomaan. Mutta aion pitää pienen hengähdystauon tästä bloggaamisesta tässä blogissa, en ole siis lopettamassa! Keräilen vain inspiraatiota ja motivaatiota, ennen kun palailen taas tän blogin pariin. En osaa sanoa kauanko tää kestää, voi kestää pari päivää, viikkoja tai jopa kuukauden. Toivottavasti jaksaisitte odottaa taas seuraavaa kertaaa kun nähdään ♥ Olette rakkaita!
Psst. Tosin voittehan te mua ja mun koulunkäyntiä käyä seurailemassa mun koulublogissa - iinasbeauty.blogspot.fi :-)

Ei kommentteja: