30. syyskuuta 2014

CHANGES

Moikka pitkästä aikaa! I'm kind of back now :-) 
Eli aattelin nyt palailla pikkuhiljaa tänne blogimaailman puolelle takasin! Im so excited. En kyllä lupaile mitään säännöllistä postailua, mutta kuten sanoin, pikkuhiljaa oon tulossa takasin. 
Tässä tän tauon aikana on tapahtunu pari uutta juttua, joista aattelin näin aluks kertoo täällä teillekin. Muissa sosiaalisissa medioissa mua seuraavat varmaan tietävätkin näistä jo, mutta ei se mitään.
Syksy on tullut ja on hirveen kylmä, joten oon taas rakastunut kynttilöihin ja jouluvaloihin. Joittenkin mielestä on varmaan ihan liian aikasta rueta polttelemaan mitään kynttilöitä ja laittamaan jouluvaloja paikoilleen, mutta ei mun mielestä, sillä ne on kaikista parasta ♥ Melkein 2kk sitten otin myös tuon Smiley- nimisen lävistyksen, joka näkyy alhaalla olevassa kuvassa (hui kun mulla on rohtuneet huulet... no ei anneta sen häiritä) ja myös lukulasitkin oon huono lähinäköisenä saanut!
Kohtahan alkaakin jo syyslomat ja sillain, niin mitäs meinaatte tehdä? Onko kivoja suunnitelmia tulossa? Mulla ainakin mutta niistä kuulette sitten vähän lisää myöhemmin ;-)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Sut on haastettu Mun Elämä -haasteeseen
ohjeet löydät blogistani. :)

http://tippsuu.blogspot.fi/