6. marraskuuta 2014

TURKEY 2014 POST PT ONE

Moikka! Kuten varmaan moni mua sosiaalisessa mediassa seuraaja tietääkin, olin syyslomalla Turkissa. Lähdettiin sinne 9.10 torstaina ja tultiin takaisin 20.10. Eli oltiin reissun päällä sellaiset 11 päivää :-)
 Tää meidän reissu ei ollutkaan ihan mikään tavallinen lomareissu, sillä alussa lomalla sattui kyllä jos minkälaisia juttuja, mm. rahaa varastettiin ja hotellihuoneiden kanssa oli vähän ongelmia. Mutta kaikesta kuitenkin selvittiin ja loppujen lopuksi reissu oli suht onnisstunut.
9.10 me lähdettiin aamulla joskus seittemän aikaan ajelemaan kohti Joutsan ABC'tä sillä käytiin siellä aamupalalla, kun ei kotona keritty syömään. Aamupalan jälkeen me sitten lähdettiin ajamaan kohti Helsinki-vantaata ja sieltä sitten lento lähti kohti Istanbulia joskus yhden maissa. Lennot meni tosi hyvin ja nopeastikkin, sillä meidän koneessa oli telkkarit, joilla pystyi katsomaan elokuvia, pelaamaan ja kuuntelemaan musiikkia.
Istanbulissa meillä oli n. puolentoista tunnin vaihto ja sitten noustiin taas koneeseen, jolla lennettiin Antalyan kentälle. Lento ei kestänt onneksi kuin tunnin verran, jonka jälkeen sokkeloitiin itsemme kentältä ulos jossa odottikin meidän koko konkkaronkan bussi kuljetus hotelillle. Illalla oltiinkin hotellillamme Nashira'lla Sidessä illalla kymmenen aikaan.
Ensimmäiset päivät otimme aurinkoa hotellin altailla ja laskettiin hotellin oman vesipuiston liukumäkiä moneen otteeseen. Käytiin myös shoppailemassa bazaareilla Manavgatissa ja Kumköyssä pariinkin otteeseen.
Tuolla reissussa tuli kyllä syötyä valitettavan huonosti, sillä jokapäivä oli tarjolla pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia, gözlemejä jne :-D
Tässä on vasta ensimmäinen postaus Turkin kuvista, en viittinyt kaikkia änkeä samaan syssyyn!
Anteeksi vielä postauksen julkaisemisen kestossa, laturi oli hukassa ja koneesta akku loppu..

Anonyymi kirjoitti...

oii ihania kuvia :3 tekee heti mieli lähtee jonnekkii lomalle : D mut tee ostosten esittely postaus!! :)

Iina kirjoitti...

ano: voi kiitos paljon❤ joo enköhä mä jossai vaiheessa sen tee :-)

Anonyymi kirjoitti...

Esittele ostoksia vaikka videolla? :)