5. elokuuta 2014

HAIR DYING PROCESS

Nonniin.. Tosiaan tää hiustenvärjäys prosessi alkoikin sitten viime perjantaina (torstaina käytiin Tian kanssa ostamassa väri..) joskus aamupäivällä! No ei siinä sitten, otettiin tollaset Casting Creme Glossin sävy Satin Blonde 801! Koska vaalennus prossesihan tää oli! Nojoo, eihän siinä sitten ruettiin värjäilemää ja pidin tota värii aika kauankin itseasiassa päässä. Sitten suihkun ja föönauksen jälkeen katottiin vähän tarkemmin.. Tosiaan ainut mikä värjäytyi oli mun juurikasvu, josta tuli BLONDI! Hahaha :-D Näinhän tässä ei pitäny käyä. Näillä sitten mentiin sunnuntaihin asti, kunnes sitten oli taas aika värjätä nää uudestaa. Menin sitten Tialle ja se värjäs jollain kampaamovärillä mulle pään täyteen raitoja! Nyt nää on mun mielestä tosi kivat :-) Instasta mulla löytyy ehkä jopa vähän parempi kuva näistä hiuksista, toi järkkärillä otettu vääristää näitä tosi paljon... Nää on kyllä vaaleemmat mitä tossa kuvassa! Mun hiukset kärsi kylläkin tosi paljon noista värjäyksistä... En aio kyllä luovuttaa, yritän elvyttää niitä mahollisimman paljon vielä kaikilla mahollisilla hiustenhoitojutuilla! 
Tänään oiskin sitten viimeisen ripsihuollon aika ja huomenna alkaa koulu.. Jännittää ihan sairaasti :-D Mutta enköhän mä selviä!


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moikka! miten sait tuolta alagadgetista sen "malli: simple" tekstin ton "palvelun tarjoaa blogger" tekstin edeltä pois? monimutkanen kysymys enkä tiiä tajusitko ees hahah :D mut ihanat hiukset sul ! ♥

Anonyymi kirjoitti...

Postausta jossaivaihees (kuha oot kerenny sitä hetke käyä :D) koulust, mitä oot tykänny ja millasta siel on jne?

Iina kirjoitti...

ano: moikka! muistaakseni jollaki html koodilla tai jollai asetuksista saatavalla? en oikee muista ku siitä on nii kaua kun oon ottanut sen pois :-( kantsii käyä googlaamassa, luulen että sieltä löytyis paremmin tietoo :-) kiitos paljon♥
ano: mä mietin kans tätä, mut voisin kyllä oikeesti tehäkki jos teitä kiinnostaa! :-)