30. heinäkuuta 2014

HAIR PROBLEMS

Haha taas tää sama ongelma mikä mulla oli vuos tai kaks takaperin :-D En todellakaan siis tiedä, että mitä teen näille mun hiuksille, nää on ihan kamalan väriset ja kunnon sekasotkumekkalahyi! Tälläset keskiruskeen ja kaikkien mahollisten ruskeiden sävyjen sekotukset :-D
Oon miettiny ihan sikana näitten kolmen värin vaiheella: tumman ruskeet, punasen ruskeet/punertavat vai vaaleenruskeet... Tykkään noista kaikista sävyistä tosi paljo, mutten osaa päättää kuitenkaan et mitkä värjäisin... #girlproblems haha. Joten aattelin tulla kysyy teiltä mielipidettä, jos osaisitte auttaa mua päättämään? :-)

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mun mielestä sä voisit kokeilla vaaleenruskeet! vois hyvinkin sopia sulle :-)

Anonyymi kirjoitti...

joo vaaleenruskeet!:)

Iina kirjoitti...

anot: voisin kyllä oikeesti kokeilla! ois kivaa vaihteluu ja ainaha sen saa värjättyä takasin :-)

Anonyymi kirjoitti...

Jooooo todellakin vaaleenruskeet ahh. Susta tulee niin upeee niillä hiuksilla, ne korostaa sun kauneutta! Kun oot vaalee iholtas tai siis kalpee, ei pahalla, niin se tuo valoo sun kasvoille

Iina kirjoitti...

ano: voii kiitos!!♥ toivottavasti ne vaan sit oikeesti sopis mulle :-D hope so! ja en mä voi pahalla tota ottaa ku tiiän sen itekkin :-)

Anonyymi kirjoitti...

punaruskeetkin vois käydä koska siinä yhdessä kuvassa sulla oli jotenki muokkautu sellaset ihanat <3 ni ois ainaki kivaa vaihtelua :)

Anonyymi kirjoitti...

Vähän punertavat sopisi varmaan tosi hyvin hiuksiisi ja olisi mukavaa vaihtelua näihin tavallisiin ruskeisiin jne c:

Iina kirjoitti...

anot: äää kauhee vaikee päätös noitten kahen välillä :-( apua

Anonyymi kirjoitti...

punaruskeet ois kivat ja tois vaihtelua :)

Anonyymi kirjoitti...

vaaleenruskeet !! punaset on liia massa ja kaipaat vähä vaaleempaa sävyy jo muutenki ja mä nii uskon että vaaleeruskee sopis sul ! :--)

Anonyymi kirjoitti...

punaruskeet ! <3

Iina kirjoitti...

anot: värit on nyt ostettu, huomenna värjäilen :-) postausta tulee sit varmaa tällä viikolla, sunnuntaina viimeistää!