1. kesäkuuta 2014

PERUSKOULU SUORITETTU KUNNIALLA LÄPI

Eilen mä pääsin pois peruskoulusta. Se oli ehkä mun elämän yks vaikeimmista ja itkusimmista päivistä ikinä... Meidän luokka oli ihan paras♥ Ja on edelleen. #9EALWAYSBEINOURHEARTS. Mulla ei omassa kamerassa nyt oo mitään kuvia, mutta ehkä saan niitä muilta vähän myöhemmin. 
Keskiarvoks tuli 8,25 ja oon tosi tyytyväinen, koska musta tuntuu että sluibailin liikaa koulun ja kokeiden suhteen viimisen puolen vuoden aikana :-D 12 yön päästä saa tietää, mihin kouluun pääsen - jäänkö tänne vai lähenkö isommalle paikkakunnalle opiskelemaan.
Eilisiltana oltiinkin sitten vaan pienellä kaveriporukalla juhlimassa yhen kaverin luona päättäreitä, oli tosi kivaaa! :-)
IHANAA ALKAVAA KESÄLOMAA KAIKILLE JA ONNEA VALKOLAKIN SAANEILLE♥
Kiva kun mun silmiä ei erota mun naamasta, kun oon näissä just itkenyt iha kauheesti :-D Haha...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Määki oon itkeny koko eilisen illan <3 Jää ihan sika kova ikävä kaikkia ihmisiä :(

Iina kirjoitti...

ano: voi eeei :-( samas pulkas ollaa♥