8. kesäkuuta 2014

MEE MÖKILLE, ÄLÄKÄ JÄÄ KAUPUNKIIN

Olin tänä viikonloppuna ekaa kertaa tänä vuonna meidän mökillä! (...viimeksi käynyt sielä viime kesän lopulla oiskohan ollut? hups...) Sinne tuli myös meidän serkut ja Emilia meidän perheen lisäksi. Syötiin hyvää ruokaa, pelattiin korttipelejä, monopolya, soudeltiin meidän lautalla, uitiin, käytiin paljussa, saunottiin, naurettiin, naurettiin ja naurettiin, puhuttiin ja kaikkee hirveen kivaa! Ihana ja hauska viikonloppu takana ♥ Oli kyllä huippu viikonloppu, täytyy sanoa. Kuviakin tuli räpsittyä ihan kiitettävästi, joten tässä olis teille pieni osa niistä :-) Mut mä lähden tästä kohtapuoliin käymään suihkussa, koska lähetään piakkoin viettelemään yhden mun parhaimman kaverin synttäreitä pienellä tyttöporukalla!!

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva pömppismaha tolla valko paitasella tytöllä

Iina kirjoitti...

ano: mitä helvettiä XDDDDD ei todellakaa ole. ei vissii omalla naamalla kehtaa tulla sanomaa :-)

Anonyymi kirjoitti...

Tää sun blogi oli ennen persoonallisempi ja semmonen joka erottuu, sekä on kiva lukee. Nykyään tää kulkee enemmänki massan mukana :/

Iina kirjoitti...

ano: mistä lähtien mun blogi on sit alkanu muuttumaa? osaatko sanoo mitää vinkkejä tai jotain jolla voisin parantaa tätä blogia? sanokaa ihmeessä :-)

Anonyymi kirjoitti...

Eksyin joskus ikuisuus sitten sun blogiin ja olin jo sillon ihan että "eivitsitääonkiva". En jostain syystä muistanu sillon laittaa suosikkeihin tätä tai alkaa seuraa. Nyt oon kesälomalla koittanu metsästää sun blogia uudestaan. Vähän toi haastetta se, etten muistanu sun tai blogin nimee. Mutta tadaa, ihan munkilla tuli tää vastaan! Jeejee. Ihan huippu ihana blogi! Sellanen tavallinen, mutta kuitenkin omanlaisensa. Tuntuu, että kaikki blogit on pelkää kuntosalia ja proteiinijauhetta nykyään. Se ei mulle ainakaan ihan hirveesti nappaa. Sun tekstistäs välittyy sellanen rento asenne. Sellanen nappaa :D haha

Millä muokkaat sun videot? Selasin jotain aiempia postauksia ja oli tosi hauskasti tehtyjä

Iina kirjoitti...

ano: voi eeei kui ihanaa!! muakaa ei oo oikee koskaa napannu noi tollaset fitnessfitnessfitness jutut, joten iteltäkään ei siks varmaan löydy täältä blogin puolelta mitään siihen liittyvää, eikä kyllä omalta lukulistaltakaan löydy varmaan yhtäkään sellaista blogia :-D haha. kiitos hirmu paljon♥
muokkaan mun videot ihan perus moviemakerilla! :-)