26. toukokuuta 2014

They say love is the key. Somebody changed the lock.

Viime viikonloppu oli kyllä huippukiva!! Koko viikonloppu oli omistettu vain ja ainoastaan mun kavereille, nimittäin perjantaina istuttiin pienellä tyttöporukalla iltaa Tialla kodassa istuen ja rillaten, josta sitten meille yötä tuli Isa ja Emilia. Lauantaina meillä yötä sitten olikin Emma ja Emilia. Oli ihan huippua ♥ Mansikoita on viime viikon aikana tullut syötyä kyllä melkein jo liikaakin, joko pelkiltään, kermavaahdon, valko- tai maitosuklaan kanssa :-D Tai no ei kyllä mansikoita voi koskaan syödä liikaa, jos totta puhutaan. Ja huomasinpa tossa just että tää postaus on melkein täynnä ruokakuvia, hahaha oho! No eipä se mitään. Tian värjäs mun hiukset tossa lauantai aamunakin. Se on back to brunette again! Mulla ei nyt valitettavasti kyllä oo mitään hyvää kuvaa niistä, mutta etteköhän te viimistään päättärikuvista tuu sen värin näkemään :-)
 Tampereelta ostetut bikinit! Vähän ehkä tylsän väriset, mutta no mä tykkään ainaki :-)
 Tein pikkusiskolle tollasen kampauksen hänen kevät juhlaansa!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sun siskos o pulleron puoleinen....

Iina kirjoitti...

ano: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD öö tota herrajumala, mun pikkusisko on vielä lapsi? tuskin jokasen tarvii semmosia luuviuluja ollakkaa. ton ikästen tarvis ees miettii mitää paino juttuja ja mitä se sua liikuttaa? :-D just asking.