18. heinäkuuta 2014

@ WEDDING

Viime viikonlopun lauantaina olin perheen kanssa meidän tuttujen lapsen häissä. Ne oli mun ekat kunnon häät, missä oon ikinä ollu! Siellä oli ihan kivaa, kameraa en sinne tosin mukaan kyllä ottanut, mutta mun asua näätte kyllä tuolla alhaalla. Otin itteäni niskasta kiinni ja laitoin jalkaan korkkarit, mikä on tositositosi iso saavutus multa :-D Koska en koskaan käytä korkkareita, en ikinä! Tunnen itteni aina niin pitkäks, varsinkin kun on kavereitten seurassa, jotka suuriosa on mua tosi paljon lyhkäsempii, niin en halua olla sellanen järkyttävän pitkä muitten rinnalla. Rakastan kyllä korkkareita, mut tän takia niitä ei oo tullu käytettyä.
Tää mun postailutahti on ollu aika surkeeta tässä viimiset pari viikkoa, eikä se tuu varmaan palaamaankaan, koska mun postausinto on taas teillä tietämättömillä... Haluan nyt nauttia tästä kesästä mahollisimman paljon, ja olla kavereittenkin kanssa tositosi paljon. Koska noh, kaikki lähtee eri kouluihin, eikä tulla näkemään niin paljoo. Joten toivottavasti ette pahastu, jos postauksia tulee yksi tai vähän enemmän viikossa, yritän kyllä parhaani! :-/


6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tuskimpa sinäkää oot aamusta iltaa jossai kavereitteks :DDettei muka postausta ehi kirjottaa, ei nyt kauheena vie aikaa kirjottaa pikkase tekstiä :DDD ettet muka ehi kirjottaa... tekosyyyy nolz

Iina kirjoitti...

ano: öö mitä :-D empä mä nyt tänne mitää pelkkiä tekstipostauksia halua kirjottaa, kun ei oo motivaatioo ottaa kuvia. hahah :-D

Anonyymi kirjoitti...

Korkkarit? Nuo näyttää edestä päin iham vain matalapohjaisilta:) ei pahalla:)

Iina kirjoitti...

ano: siis joo noi on ehkä 7cm korkoo tai alle, et tosi pien ero vaan :-)

Anonyymi kirjoitti...

Postaamine vaatii paljonki aikaa, otat kuvat, mietit mitä kirjotat, tarkistat sen kirjotuksen ja muokkaat sitä tarvittaessa (harvoin se on ekalla kerralla julkasukelpone) ja sit sen vasta saa julkastuu. Plus kaikki kuvanmuokkaukset yms joten miettikääpä taas iijun näkökulmasta asiaa

Iina kirjoitti...

ano: tota ei vois paremmin sanoo!! kiitos. postauksien suunnittelu, kuvien ottaminen, kirjottamiset yms kaikki vie kyllä oikeesti paljo enemmä aikaa, mitä vois kuvitella. yritän kyllä parhaani mut aina ei vaa yksinkertasesti kykene :-/