3. heinäkuuta 2014

THE PURPOSE OF OUR LIVES IS TO BE HAPPY. -DALAI LAMA

En ottanut Emilian mummolassa kauheesti kuvia, ainakaan sellaisia jotka olis tänne asti sitten päässeet! :-D Haha. Mutta mulla oli taas ihana reissu, tuli syötyä hyvää ruokaa, käytyä kaupalla ja jossain "kesä tapahtumassa", oltua vaan, pelattua korttia, naurettua ja piettyä hauskaa niinkun aina. Ei mulla oikeen muuta sanottavaa oo, noista asukuvista näkyy siis mun viime perjantain asua kun käytiin siellä tapahtumassa! Kuvat ei kyllä kauheen hyviä ole, mutta eiköhän sitä asua noista jonkin verran näe.
Kuvattiin Emilian kanssa myös tossa keskiviikkona yks video, jonka julkaisupäivästä en vielä tiedä, mutta luulisin, että se tulee ensi viikolla!
Tällä hetkellä olen varmaan jo istumassa autossa kohti Helsinkiä. Käydään varmaan kaupoilla ja kun kerta pienten kanssa liikenteesä ollaan, niin saatetaan kävästä myös Korkeasaaressa. Perjantaina ois sitten suuntana Kotka ja lauantaina siellä sukujuhlat. Can't wait! :-)

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

ihana asu <3

Iina kirjoitti...

iitu ronsku: voi kiitos!♥

Anonyymi kirjoitti...

SIIIS MITÄ??? se olitki siä joka oli metsälinnassa!! mietin tosi pitkää et mite näytät nii tutulle mut nythän miä tajusin ton asun perusteell!

Iina kirjoitti...

ano: joo olin!! haha eivitsi kui siistiä! :-) sieläpäin mua voi taas näkyillä huomenna (maanantaina) ;-)