28. huhtikuuta 2014

ASK & DARE

Youtubessa on nyt vähän pitempäänkin jo pyörinyt haha täällä vilkuttelee erittäin ahkera vlogien katselija! tälläinen haaste kun "ask & dare" eli suomeksi kysy ja haasta. Itse tykkään ainakin katsella kyseisellä nimellä liikkuvia haasteita/videoita, joten aattelin itsekkin tälläisen sitten toteuttaa. Eli laitatte mulle tonne alas erilaisia hauskoja haasteita ja kysymyksiä mitä ikinä keksittekään :-D Näihin vastauksia ja tuloksia tulee sitten videolla jonkun ajan kuluttua! Haha ootan tätä niin innolla, koska en oo tänne blogin puolelle muita haasteita tainnut tehdäkkään kun vaan Chubby bunny'n!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ensin mietit jonkun kaupan mitä kaupungissasi tai kylälläsi ei ole. Sitten meet keskustaan / kylälle ja kysyt vastaantulijoilta että missä kauppa sijaitsee!!;;D ja joku kuvaa tietysti

Anonyymi kirjoitti...

noloin asia mikä on ikinä tapahtunu sulle?
näytä sun flirttailu ilmees?
soita jollekin sun sisarukselle/kaverille ja sano et oon raskaana (tiiän tää on aika kulunu XD)

Anonyymi kirjoitti...

läähätä ku koira

soita sun kaverille (jollekki ei ihan läheiselle) ja kysy et voitko soittaa puhelimeen ku hävitit sen

mee kävelemään kadulle ja mee esittelemään ittes ensimmäiselle vastaan tulijalle

Anonyymi kirjoitti...

Hei Iina-Juulia! Oon lukenut blogias jo jonkun aikaa. Aluks olin tosi kiinnostunut blogistasä mutta nyt viime aikoina blogin taso on romahtanut kokonaa. Onksulla menny motivaatio tai osaatko ite sanoo mistä se johtuu?

Iina kirjoitti...

ano: moi! mulla on tosiaan joo motivaatio melkee menny kaikkee, en tosiaa tiiä miks :-/ enkä oikee tiiä mitä kuvailisin ymsyms... kyllä mua itteenikin ärsyttää kun en oo postaillu, mutkun ei oo kuvia nii on aika vaikee postata :-(